مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:002023-08-28اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی تولید پوشک و پد بهداشتی در ملایر


مدیرعامل گروه صنعتی بافتسان ملایر به تصمیم سهامداران این کارخانجات برای اجرای طرح خط تولید انواع پوشک در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: سهامداران مصمم شدند با صرف هزینه ای بیش از 1600 میلیارد تومان و با اشتغالزایی حدوداً 350 نفر نسبت به اجرای طرح خط تولید .

- ایسنا/همدان مدیرعامل گروه صنعتی بافتسان ملایر به تصمیم سهامداران این کارخانجات برای اجرای طرح خط تولید انواع پوشک در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: سهامداران مصمم شدند با صرف هزینه ای بیش از 1600 میلیارد تومان و با اشتغالزایی حدوداً 350 نفر نسبت به اجرای طرح خط تولید انواع پوشک در شهرستان ملایر اقدام کنند.

محمد مهاجر، امروز، دوشنبه 6 شهریور در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه زنجیره تأمین و تولید انواع پوشک و پد بهداشتی شرکت بافتسان ملایر، یکی از مهمترین نگرانی های موجود در حوزه تامین لوازم بهداشتی و پزشکی کشور را تولید انواع پوشک بچه و بزرگسال خواند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با در پیش گرفتن راهبرد استراتژیک و تشویق فرزندآوری بر ضرورت تأمین پوشک به عنوان یک نیاز جدی خانواده ها و تلاش برای تثبیت روند تولید و حتی کاهش قیمت آن تأکید داشته است.

مهاجر ضمن اشاره به ضرورت تکمیل تمامی قطعات پازل و حلقه های زنجیره تولید انواع پوشک به عنوان یکی از کالاهای استراتژیک، تثبیت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی تولید پوشک و پد بهداشتی در ملایر

آغاز عملیات اجرایی تولید پوشک و پد بهداشتی در ملایر