مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-27اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 19 طرح کشاورزی در ساری


مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 19 طرح کشاورزی در ساری بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از 841 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 19 طرح کشاورزی در ساری بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از 841 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری شده است.

سید اسماعیل علوی امروز در افتتاح گلخانه لیموترش در میانرود شهرستان ساری، اظهار کرد: درهفته دولت امسال 15 طرح آب و خاک، 3 طرح دام و طیور و یک طرح گلخانه با بیش از 690 میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: این طرح ها شامل تجهیز و احداث 3 ایستگاه پمپاژ آبیاری، 9 پوشش بتنی و لاینینگ کانال انتقال آب، 3 پروژه شن ریزی جاده بین مزارع، یک واحد گلخانه محصولات باغی- لیمو ترش، کارخانه خوراک دام، یک واحد مرغ مادر گوشتی و یک واحد تولیدی مرغداری مرغ گوشتی با اشتغالزایی 131هزار و 200 نفر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 4296 خانوار در 16 روستای شهرستان ساری از آثار طرح هایی که درهفته دولت افتتاح می شود برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 19 طرح کشاورزی در ساری

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 19 طرح کشاورزی در ساری