مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-13سياسي

برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) در خراسان شمالی طی امشب و فردا


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) طی امشب و فردا خبر داد.

- برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) در خراسان شمالی طی امشب و فردا ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) طی امشب و فردا خبر داد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تعدادی از کاروان های پیاده و سواره برای سوگواری شهادت امام رضا(ع) به مشهد رسیده اند، اظهار کرد: این سوگواران فردا شب ساعت 21 در محل مسجد گوهرشاد جمع می شوند و عزاداری می کنند.

وی گفت: علاوه بر آن کاروان های پیاده و سواره خراسان شمالی که به مشهد رسیده اند در صبح روز جمعه در خیابان آیت الله بهجت تجمع خواهند کرد و به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) به عزاداری می پردازند.

حجت الاسلام هدایتی افزود: علاوه بر آن در داخل استان نیز مراسم عزاداری برگزار می شود به طوری که فردا ساعت 9 صبح در بجنورد عزاداران در محل میدان شهید تجمع کرده و تا حرم امام زاده سلطان سید عباس(ع) دسته روی و سینه زنی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) در خراسان شمالی طی امشب و فردا

برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) در خراسان شمالی طی امشب و فردا