مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:452023-09-02اجتماعي

پذیرایی از زائران جامانده اربعین در آستانه اشرفیه


فرماندار آستانه اشرفیه، از پذیرایی از زائران جا مانده از اربعین حسینی در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 9:30 صبح روز اربعین برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه، از پذیرایی از زائران جا مانده از اربعین حسینی در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 9:30 صبح روز اربعین برگزار می شود.

خسرو آرنگ در گفت وگو با خبرنگاران، از پذیرایی از زائران جا مانده از اربعین حسینی در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و اظهار کرد: مقدمات پذیرایی از زائران جا مانده از مراسم پیاده روی اربعین در شهرستان آستانه اشرفیه فراهم شده و در حال تدارک هرچه بهتر این مراسم هستیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی 10 هزار پرس غذا برای زائرین در این شهرستان شده است، گفت: کلیه ادارات و دستگاه ها و نهادها از جمله اورژانس و آتش نشانی و بسیج و خادمات حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف(ع) جهت برگزاری این مراسم از ساعت 9:30 صبح روز اربعین آماده خدمات رسانی به زائرین هستند.

فرماندار آستانه اشرفیه از حضور گسترده مردم در این رویداد ملی - مذهبی دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: برپایی 10 ایستگاه صلواتی و راه اندازی ایستگاه های فرهنگی و پخش مراسم اربعین از طریق شبکه های سراسری بخشی از خدمات ستاد اربعین شهرستان به زوار ابا عبدالله الحسین(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از زائران جامانده اربعین در آستانه اشرفیه

پذیرایی از زائران جامانده اربعین در آستانه اشرفیه