مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-07سياسي

همکاری کامل عراقی ها با هلال احمر ایران در ایام اربعین


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به همکاری کامل عراقی ها با هلال احمر ایران در ایام اربعین گفت: برای اولین بار مجوز حضور جراحان ایرانی در بیمارستان های عراق صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرحسین کولیوند در جلسه مشترک نمایندگان مجلس و هلال احمر ضمن اشاره به عنایت حضرت اباعبدالله در گسترش همکاری و هماهنگی با کشور عراق و اقدام دولت عراق در جهت خدمت به زوار گفت: در حالی که علاقه مند به جلسه با وزیر بهداشت عراق بودیم او در تهران حضور یافت و در جلسه ای با ایشان هماهنگی های لازم صورت گرفت.

وی افزود: همچنین برای اولین بار مجوز حضور جراحان ایرانی در بیمارستان های عراق صادر شده و امسال جراحان ما در بیمارستان ها مشغول خدمت به زوار هستند.

کولیوند گفت: همچنین در جلسه با وزیر مخابرات عراق با درخواست ما مبنی بر ارتباط بیسیم آمبولانس ها و معرفی شماره 4 رقمی فوریت اورژانس موافقت شده و علاوه بر این اینترنت رایگان برای برخی مراکز ما فراهم کردند.

وی بیان داشت؛ مسئولان عراق در پاسخ به پیام تشکر ما گفتند نوکری و خدمت به زوار و عشاق امام حسین وظیفه ما است رییس جمعیت هلال احمر گفت: در جلسه با دادگستری عراق همکاری در سطحی صورت گرفت که قبل از روال های مرسوم و زمانبر قضایی می توانیم پیکر جان باخته یا آسیب دیده در تصادفات را به ایران منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری کامل عراقی ها با هلال احمر ایران در ایام اربعین

همکاری کامل عراقی ها با هلال احمر ایران در ایام اربعین