مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-04سياسي

لزوم استقرار موکب های فرهنگی در پیاده روی جاماندگان اربعین


در جریان پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان دیر در کنار موکب های پذیرایی، مواکبی نیز برای فعالیت های فرهنگی تدارک دیده شود.

- به گزارش، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح دوشنبه در دومین نشست هماهنگی برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر دیر، اظهار داشت: حماسه بزرگ پیاده روی اربعین و بزرگترین اجتماع بشری در آستانه اربعین حسینی با وجود تبلیغات گمراه کننده دشمنان و ایادی آنها در حال برگزاری است و در روزهای آینده به اوج خود می رسد.

امام جمعه دیر در رابطه با پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، بیان کرد: در این موقعیتی که دشمن برای بعضی مسائل زمینه سازی می کند، حضور مردم در این اجتماعات و پیاده روی اگر با ضوابط شرعی همراه باشد مایه خاطرجمعی برای مؤمنین است و از طرفی این پیام را برای دشمن دارد که اگر آنها در خیابان تعداد اندکی افراد دارند اما جمعیت ما این گونه است.

وی با تاکید بر توجه به جنبه سیاسی پیاده روی جاماندگان اربعین، ادامه داد: در طول مسیر پیاده روی استفاده از شعارهای حماسی که هدف اباعبدالله بود و نوحه سینه زنی و عزاداری به صورت ویژه دنبال شود.

حسینی خواستار کار فرهنگی هدفمند در این مراسم شد و گفت: در کنار موکب های پذیرایی، مواکبی نیز برای فعالیت های فرهنگی تدارک دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار موکب های فرهنگی در پیاده روی جاماندگان اربعین

لزوم استقرار موکب های فرهنگی در پیاده روی جاماندگان اربعین