مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-21سياسي

ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای مظلوم دنیا تبدیل شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار کنونی کشور، گفت: امروز ایران اسلامی زیر سایه اسلام به الگویی موفق برای کشورهای مظلوم دنیا تبدیل شده است.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار کنونی کشور، گفت: امروز ایران اسلامی زیر سایه اسلام به الگویی موفق برای کشورهای مظلوم دنیا تبدیل شده است.

آیت الله مصطفی علما، امروز(30شهریور) در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه، با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح، اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح این توانمندی را دارند که پاسخی قاطعانه به هرگونه تهدید دشمنان بدهند.

آیت الله علما تصریح کرد: به برکت برخورداری از نیروهای مسلح توانمند امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه ای و جهانی مطرح است و دشمنان از ما حساب می برند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: اقتدار کنونی نیروهای مسلح باعث ترس دشمنان و مایه امیدواری دوست داران نظام و انقلاب است.

وی در ادامه سال های دفاع مقدس را زمینه ساز اقتدار امروز نظام عنوان کرد و افزود: اگر رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود، قطعا اقتدار کنونی را نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای مظلوم دنیا تبدیل شده است

ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای مظلوم دنیا تبدیل شده است