مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-18سياسي

بزرگترین دستاورد دفاع مقدس به روایت سرلشکر صفوی


دفاع مقدس توانست جبهه مقاومت را در مقابل ائتلاف متجاوزین آمریکایی، صهیونیستی و برخی کشورهای عربی که همراه آمریکا بودند، تشکیل و آن ها را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه همایش دفاع مقدس و تأثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و منطقه غرب آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو رخداد بزرگ یعنی پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس به رهبری حضرت امام راحل، تغییر و تحولاتی در مبنای دفاع و امنیت به وجود آورد و پس از سال های دفاع مقدس یا رهبری امام خامنه ای و محصول دفاع مقدس جبهه مقاومت تشکیل و تقویت شد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بعد از عملیات فتح خرمشهر رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان حمله کرد و گروهی از ایران به عنوان مستشاران و یک یا دو واحد نظامی به درخواست دولت سوریه به کمک آن ها رفت و بعد از آن حضرت امام فرمودند آن دو یگان نظامی برگردند.

وی اضافه کرد: تا قبل از پیروی انقلاب اسلامی گروه های فلسطینی ایدئولوژی های خاصی داشتند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول دفاع مقدس گروه دفاع اسلامی با یک انگیزه و دید اسلامی و مبارزه برای آزادی تمام قدس شریف به وجود آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین دستاورد دفاع مقدس به روایت سرلشکر صفوی

بزرگترین دستاورد دفاع مقدس به روایت سرلشکر صفوی