موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-11سياسي

خلجی: باید در برابر روایت های غلط دشمن، روایت درست از مسائل را داشته باشیم


با یک جدال نفس گیر در برابر روایت ها و پیام های دشمن که ارائه تصویر ناکارآمد از انقلاب اسلامی است، روبه رو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سپهر خلجی در نخستین روز از همایش روسای دانشگاه های سراسر کشور که در مرکز پژوهش های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که نیاز است به آن توجه داشته باشیم، حوزه رسانه است.

اگر نتوانیم درست روایتگری کنیم، ما را روایت می کنند.

در ایامی  قرار گرفته ایم که می بینیم، ادعای کذبی را به صورت پرحجم روایت می کنند تا این روایت باورپذیر شود و کاملاً هم هدف شان روشن است.

خلجی افزود: در آستانه شروع سال تحصیلی و ایام تلخ اغتشاشات سال گذشته، شاهد این هستیم که رسانه های غربی هدف گذاری کرده اند تا با جوسازی، فضای دانشگاه را ملتهب کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: رسانه یک جایگاه مهم و با اهمیت دارد و تمام کسانی که در جایگاه مدیریتی و در بخش های دولتی کار می کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: دولت بزرگ ترین تولیدکننده خبر است.

به عنوان مثال اگر دولت را از فضای خبری حذف کنیم، چیزی برای خبر باقی نمی ماند و دولت بیشترین سهم را در تبادل اطلاعات و ارتباطات برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلجی: باید در برابر روایت های غلط دشمن، روایت درست از مسائل را داشته باشیم

خلجی: باید در برابر روایت های غلط دشمن، روایت درست از مسائل را داشته باشیم