مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-30بين الملل

شناسایی نیاز بازار کار اروپا برای اعزام نیروی کار ایرانی


در دیدار دستیار وزیر امور خارجه و مدیر کل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار بر لزوم معرفی ظرفیت های نیروی کار ایرانی به کشورهای نیروپذیر تاکید و مقرر شد وزارت امور خارجه نسبت به ظرفیت سنجی و شناسایی نیازهای بازار کار کشورهای اروپایی اقدام کند.

- در دیدار دستیار وزیر امور خارجه و مدیر کل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار بر لزوم معرفی ظرفیت های نیروی کار ایرانی به کشورهای نیروپذیر تاکید و مقرر شد وزارت امور خارجه نسبت به ظرفیت سنجی و شناسایی نیازهای بازار کار کشورهای اروپایی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی سال های اخیر و در سطح جهان، اعزام نیروی کار به خارج از کشور به یک پدیده در حال رشد تبدیل شده و افراد به دنبال فرصت هایی برای کسب و کار در کشورهای خارجی هستند.

درعین حال بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا تلاش می کنند کمبود نیروهای کار خود را از طریق پذیرش نیروهای کار بین المللی جبران کنند.

امروزه یکی از بسترها و فرصت هایی که دولت ها می توانند برای نیروهای متقاضی کار کشور به ویژه در مورد فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم کنند، امکان اشتغال در خارج از کشور و حضور در بازارهای کار دیگر کشورهاست.

به اعتقاد کارشناسان اعزام نیروی کار دارای مزایایی است که از جمله آنها می توان به کاهش بیکاری، ارزآوری و ایجاد تنوع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیاز بازار کار اروپا برای اعزام نیروی کار ایرانی

شناسایی نیاز بازار کار اروپا برای اعزام نیروی کار ایرانی