مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-02سياسي

رییس مجمع نمایندگان یزد: جهاد تبیین ملاک عمل معلمان باشد


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که جهاد تبیین توسط معلمان باید انجام شود، گفت: نسل جوان را با پیشرفت های کشور آشنا کنید تا دروغگویی دشمنان برایشان روشن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد،  محمد صالح جوکار صبح امروز در اولین اجلاس سراسری مدیران مدارس استان یزد با بیان این که جایگاه تعلیم و تربیت در همه جوامع در بالاترین جایگاه قرار دارد، اظهار کرد: پیشرفت هر کشور و جامعه ای و قدرتمند شدن و تاثیرگذاری ملت ها در سایه تعلیم و تربیت و تلاش ها و زحمات معلمان آن کشور است.

وی معلمان را حلقه واسط بین حاکمیت و مردم در مسئله تعلیم و تربیت دانست و افزود: کلید حل مشکلات کشور و ایجاد بستر جهت دست یابی به آینده بهتر در اختیار معلمان است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان این که معلم هدایتگر مسیر تعلیم و تربیت است، گفت: هر چند خانواده نقش بسیار زیادی در زمینه تعلیم و تربیت دارد ولی غالبا نگاه دانش آموزان و الگویی آنها در سنین جوانی و نوجوانی به معلمین است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جهاد تبیین توسط معلمان باید انجام گیرد، تصریح کرد: با توجه به تعاملی که معلمان با دانش آموزان دارند، یکی از بهترین اقشار در بحث جهاد تبیین به شمار می روند زیرا معلمین با ارتباطی که دارند از مسائل خصوصی و رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان یزد: جهاد تبیین ملاک عمل معلمان باشد

رییس مجمع نمایندگان یزد: جهاد تبیین ملاک عمل معلمان باشد