مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-25اقتصادي

تولید سالیانه بیش از 2 میلیون تیغه برف پاک کن در چهارمحال و بختیاری


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: دومین کارخانه تولید برف پاک کن در کشور با افزایش 200 درصدی تولید، سالیانه 2 میلیون و 500 برف پاک کن تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، فضل الله رحمتی گفت: دومین کارخانه تولید کننده تیغه برف پاک کن در کشور و تنها تولیدکننده 100 درصد قطعات برف پاک کن، روزانه 10 هزار عدد محصول تولید و روانه بازار مصرف می کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این واحد صنعتی از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون زمینه اشتغال 80 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی هم اکنون در 2 شیفت کاری سالیانه 2 میلیون و 500 برف پاک کن تولید می کند که قابلیت افزایش ظرفیت هم دارد.

در ادامه ابراهیمی هم با بیان اینکه تیغه برف پاک کن یک قطعه مصرفی است، گفت: کیفیت محصول تولیدی ما علاوه بر اینکه با نمونه های وارداتی برابری می کند، استاندارد و ضمانت پس از فروش هم دارد.

مدیرعامل واحد صنعتی تولید برف پاک کن تأکید کرد: اگر خودروسازان قطعات مورد نیاز را از تولیدکنندگان داخلی خریداری کنند، هم برای آن ها مقرون به صرفه است و هم با جلوگیری از خروج ارز، اشتغال زایی در صنایع کوچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالیانه بیش از 2 میلیون تیغه برف پاک کن در چهارمحال و بختیاری

تولید سالیانه بیش از 2 میلیون تیغه برف پاک کن در چهارمحال و بختیاری