مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 06:202023-08-27اجتماعي

تاکنون 72 هزار خودرو در مهران پارک شده است


ظرفیت پارک خودرو در مهران بیش از 180 هزار خودرو بوده و تاکنون 72 هزار خودرو پارک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن بهرام نیا در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: خدمات دهی به زائران امسال باید بیشتر از سال گذشته باشد و مسئولیت صفر تا صد زائر نه تنها در داخل کشور بلکه در قبال تشرف زائران از خاک عراق نیز مسئول هستیم.

وی تصریح کرد: روز گذشته مشکلی در حوزه جابجایی زوار در پایانه مرزی زرباطیه پیش آمد که با حضور فرمانده مرزبانی و فرماندهان مرزبانی عراق و حشدالشعبی، در پایانه زرباطیه حضور پیدا کردیم و با تلاش همه جانبه، زوار به شهرهای نجف و کربلا منتقل شدند.

استاندار ایلام بیان کرد: امروز نیز مجدداً بصورت میدانی در این پایانه حضور پیدا کردیم و از نزدیک کار جابجایی زوار بصورت رایگان با استفاده و اضافه شدن 150 دستگاه اتوبوس جدید که با رایزنی رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی با مقامات عراقی صورت گرفت، این مورد هم مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: این تعداد دستگاه اتوبوس کار جابجایی زوار از پایانه زرباطیه تا شهر کوت را بطور رایگان انجام و بعد از منتقل شدن به شهر کوت از طریق اتوبوس به شهرهای نجف و کربلا منتقل می شوند.

بهرام نیا اضافه کرد: اخبارهای غیرواقعی در رابطه با استان ایلام و مرز مهران از جمله مسدود شدن راه های استان و یا ازدحام جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 72 هزار خودرو در مهران پارک شده است

تاکنون 72 هزار خودرو در مهران پارک شده است