مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 23:302023-08-31اقتصادي

تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی استان سمنان قرار می گیرد


وزیر کشور از اعطای تسهیلات برای واحدهای تولیدی استان به خصوص کارخانه های تولیدی ایوان کی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید کابل در ایوان کی با بیان اینکه کارگران و فعالان بخش تولید و صنعت، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، تاکید کرد: تولید گران دلسوزان کشور هستند.

وی با بیان اینکه تولیدگران وقت و انرژی خود را برای اصلاح پایه های اقتصادی کشور و ایجاد امید و اشتغال برای جوانان به کار گرفته اند، تاکید کرد: چرخ اقتصاد کشور به دست توانمند تولیدگران می چرخد.

وزیر کشور درباره درخواست تسهیلات واحد تازه افتتاح شده در ایوان کی بیان کرد: بحث 100 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه دو برابری کارخانه، پیگیری تعهدات ارزی واحد تولیدی و مباحث مرتبط با صادرات آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وحیدی درباره این کارخانه تولید کابل بیان کرد: تولیدات مجموعه، حساس، مهم و با دانش فنی بالایی است که تولیدات جدیدتر نیز در برنامه کاری مجموعه قرار گیرد.

اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس نیز در سخنانی کوتاه درباره کارخانه کابل بیان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر 300 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال 44 نفر را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی استان سمنان قرار می گیرد

تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی استان سمنان قرار می گیرد