مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-28فناوري

برقراری تماس تصویری باکیفیت توسط پیام رسان داخلی برای زائران اربعین


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت ارتباطی پرسرعت «فیبر نوری» که راه اندازی می شود، انتظار داریم از این نوع خدمات، روزبه روز بیشتر، - ایسنا/زنجان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت ارتباطی پرسرعت فیبر نوری که راه اندازی می شود، انتظار داریم از این نوع خدمات، روزبه روز بیشتر، متنوع تر و جدیدتر به مردم ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، عیسی زارع پور صبح امروز (6 اردیبهشت ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، افزود: فیبر نوری شبکه پرسرعت و باکیفیتی است و با ورود و توسعه فناوری های جدید می توان از این خدمات ارزان و بهتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: در فضای مجازی نیز کارهای بزرگی انجام شده و خدماتی در پیام رسان های داخلی به مناسبت اربعین ارائه شده است که سال گذشته وجود نداشت؛ به عنوان مثال تماس با کیفیت تصویری با پیام رسان بله برقرار شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: طی 50 روز ایام حج حدود 12.

5 میلیون تماس صوتی و تصویری از عربستان به ایران و بالعکس از طریق این سکو انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه امسال با ارتقای کیفیت این نرم افزار، عموم مردم از آن استقبال کرده و نزدیک به 120 هزار کاربر از آن بهره مند شده اند و همچنین کاربرانی از کشورهای دیگر در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری تماس تصویری باکیفیت توسط پیام رسان داخلی برای زائران اربعین

برقراری تماس تصویری باکیفیت توسط پیام رسان داخلی برای زائران اربعین