مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-21اقتصادي

شبکه گاز در آستارا پایدار و تعهدات صادراتی طبق روال در حال انجام است


سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: علی رغم وقوع سیلاب شدید در شهر آستارا، با تلاش کارکنان شرکت ملی گاز ایران، جریان پایدار گاز در این شهر بدون قطعی برقرار و تعهدات صادراتی نیز مطابق برنامه در حال اجرا است.

- ایسنا/گیلان سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: علی رغم وقوع سیلاب شدید در شهر آستارا، با تلاش کارکنان شرکت ملی گاز ایران، جریان پایدار گاز در این شهر بدون قطعی برقرار و تعهدات صادراتی نیز مطابق برنامه در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، سعید عقلی در خصوص وضعیت شبکه گاز در شهر آستارا پس از سیل روز دوشنبه، 27 شهریورماه اظهار کرد: بارش شدید باران در آستارا منجر به وقوع سیل در این شهر شد و در اثر آن خساراتی به یکی از خطوط اصلی انتقال گاز وارد آمد که با اقدامات و تلاش های صورت گرفته همکاران ما در بخش های مختلف در 24 ساعت گذشته، وضعیت حال حاضر گازرسانی در این منطقه بدون مشکل و در شرایط طبیعی و ایمن جریان دارد.

سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در رابطه با کاهش فشار مقطعی گاز در آستارا گفت: با توجه به ملاحظات HSE و لزوم حفظ ایمنی محیطی، طی هماهنگی با همکاران در منطقه 9 عملیات انتقال گاز، فشار گاز در خط لوله ای که در اثر سیل آسیب دیده بود، کاهش داده شد تا اقدامات ایمنی سازی برای این خط ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه گاز در آستارا پایدار و تعهدات صادراتی طبق روال در حال انجام است

شبکه گاز در آستارا پایدار و تعهدات صادراتی طبق روال در حال انجام است