مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-24سياسي

انجام مطالعات 250 کیلومتر بستر رودخانه های لرستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در حال حاضر مطالعات 3395 هکتار معادل 250 کیلومتر از بستر رودخانه های استان انجام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در حال حاضر مطالعات 3395 هکتار معادل 250 کیلومتر از بستر رودخانه های استان انجام شده است.

داریوش حسن نژاد دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال برای 600 هکتار از بستر رودخانه های استان سند صادر شود.

وی افزود: طول کل رودخانه های دائمی و فصلی لرستان 9000 کیلومتر بوده و اولویت صدور سند برای مناطقی همچون رودخانه های اصلی و آبراه ها، مناطق با تراکم جمعیت بالا و زمین های با ارزش و نقاط گردشگری مانند کهمان، رودخانه خرم آباد، مادیان رود، کشکان و تیره دورود است.

حسن نژاد تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای لرستان علاوه بر اقدام برای تثبیت مالکیت دولت در خصوص رودخانه ها، مطالعه تالاب های استان مانند بیشه دالان و تالاب های 14 گانه پلدختر را انجام و مستندات را برای صدور سند به اداره کل ثبت اسناد و املاک ارسال کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه با دریافت سند مالکیت، تکلیف دستگاه های دولتی و مردم در این باره مشخص و شفاف می شود، افزود: با انجام اقدامات لایروبی و کارهای حفاظتی، جان و مال مردم نیز در سوانح طبیعی همچون سیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات 250 کیلومتر بستر رودخانه های لرستان

انجام مطالعات 250 کیلومتر بستر رودخانه های لرستان