مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:002023-08-27فناوري

درک تصاویر و دستورات پیچیده توسط این مدل هوش مصنوعی


شرکت چینی علی بابا دو مدل را با استفاده از هوش مصنوعی مولد توسعه داده که قادر به انجام مکالمات پیچیده و درک تصاویر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از گجت نو، در حالی که غول های فناوری مانند اپن ای آی و گوگل مدل های زبان بزرگ (LLM) را برای رقابت در فضای پررونق هوش مصنوعی مولد راه اندازی می کنند، شرکت چینی علی بابا 2 مدل هوش مصنوعی جدید را راه اندازی کرده که می توانند مکالمات پیچیده را انجام دهند و تصاویر را درک کنند.

2 مدل غول فناوری چینی با نام های Qwen-VL و Qwen-VL-Chat برای محققان، دانشگاهیان و شرکت ها در دسترس خواهد بود تا آنها بتوانند برنامه های هوش مصنوعی خود را بدون نیاز به آموزش سیستم ها توسعه دهند.

ویژگی های مدل های هوش مصنوعی علی بابا به گفته علی بابا، در حالی که Qwen-VL می تواند به پرسش های مرتبط با تصاویر مختلف پاسخ دهد و شرح تصاویر ایجاد کند، Qwen-VL-Chat می تواند در تعامل های پیچیده شرکت کند.

به عنوان مثال، می تواند چندین ورودی تصویر را با هم مقایسه کند و به چندین دور سؤال پاسخ دهد.

سایر وظایفی که Qwen-VL-Chat می تواند انجام دهد شامل نوشتن داستان، ایجاد تصاویر بر اساس عکس هایی است که کاربر وارد می کند و حل معادلات ریاضی نشان داده شده در یک تصویر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک تصاویر و دستورات پیچیده توسط این مدل هوش مصنوعی

درک تصاویر و دستورات پیچیده توسط این مدل هوش مصنوعی