مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-13اقتصادي

جابجایی 1.6 میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان از ابتدای امسال


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان آمار جابه جایی مسافران در بنادر شرق این استان از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از یک میلیون و 600 هزار اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر یک میلیون و 622 هزار مسافر از طریق بنادر شرق استان جابه جا شده اند.

  وی افزود: بیش ترین میزان تردد را در مسیر بندر شهید حقانی به بنادر شهید ذاکری(قشم) و هرمز به میزان یک میلیون 183 هزار و 691 مسافر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت 429 هزار و 101 مسافر در این جزیره رنگین کمانی هرمز رفت و آمد کردند که در این بخش نیز 25 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

  مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان رفت و آمد مسافر و گردشگر بین بنادر شهید باهنر و شارجه امارات در این مدت را 9 هزار و 314 مسافر اعلام کرد که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

بنادر شرق هرمزگان شامل شهید باهنر، شهید حقانی، بندر هرمز، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک جزو بنادر چند منظوره محسوب می شوند که در زمینه فعالیت های تجاری و مسافرت های بین المللی و داخلی نقش راهبردی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 1.6 میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان از ابتدای امسال

جابجایی 1.6 میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان از ابتدای امسال