مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 22:152023-09-04دانش

عضویت 3 هزار نخبه در بنیاد نخبگان یزد/بورسیه شغلی 480 دانشجو


رییس بنیاد نخبگان یزد با اشاره به عضویت 3 هزار نخبه در بنیاد نخبگان استان گفت: بخش عمده این افراد در شرکت های دانش بنیان فعال هستند.

- حیدر مفتاحی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس تفاهم بنیاد ملی نخبگان مقرر شد 300 نخبه در دستگاه های اجرایی جذب شوند، اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار نفر عضو بنیاد نخبگان استان هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح بورسیه شغلی دانشجویان با محوریت استان یزد، افزود: طرح بورسیه در کنار حفظ جامعه نخبه استان، مهاجرت نخبگان سایر استانها را به دنبال خواهد داشت.

مفتاحی زاده یادآور شد: در حال حاضر 85 نفر در واحدها مهارت را کسب کرده و مشغول به کار شده اند وهر دانشجوی مقطع کارشناسی در کنار تحصیل و حضور کوتاه مدت در محل کار تا پایان نیم سال دوم از 15 تا 25 میلیون تومان برای هر نیم سال دریافت کرده و به طور کامل بیمه شده است.

وی با بیان اینکه از هزار و 480 دانشجوی بورسیه، 370 مورد مربوط به استان یزد است، گفت: اجرای پنج ساله این طرح دراستان تحول عظیمی در نیروی انسانی دانش آموخته و علمی ایجاد می کند.

مفتاحی زاده با بیان اینکه یزد با 3 هزار نخبه عضو بنیاد ملی نخبگان رتبه اول در کشور را دارد، تاثیرگذاری نخبه های استان بر اساس میزان بهره وری را 129 درصد عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 3 هزار نخبه در بنیاد نخبگان یزد/بورسیه شغلی 480 دانشجو

عضویت 3 هزار نخبه در بنیاد نخبگان یزد/بورسیه شغلی 480 دانشجو