مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-27ورزشي

برنامه 5 تکواندوکار ایران در روز نخست


قرعه کشی ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان برگزار و طی آن رقبای 5 نماینده کشورمان رقبای خود را شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از رقابت ها از صبح فردا دوشنبه ششم شهریور ماه با حضور 622 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی بوسنی و هرزگوین در هتل هیلز شهر بوسنی آغاز می شود.

در روز نخست مبارزات اوزان 48- و 51- کیلوگرم در گروه پسران، 43-، 45- و 48- کیلوگرم در گروه دختران برگزار می شود که آرین اکبری منش، معید عبداللهی، نازنین زهرا مرادی، معصومه ربیعی و فاطمه کلاسنگیانی از تیم ایران به دیدار رقبای خود می روند.

در وزن 48- کیلوگرم (148cm) معید عبداللهی دور نخست بوگدان باربوتا از مقدونیه را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده هند و قزاقستان می رود.

در این وزن 32 تکواندوکار وزن کشی کرده اند.

آرین اکبری منش در وزن 51- کیلوگرم (152cm) که 24 تکواندوکار حضور دارند، دور نخست هامان از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری یه دیدار گئورگیف از بلغارستان می رود.

در گروه دختران و در وزن 43- کیلوگرم (cm144) فاطمه کلاسنگیانی ابتدا باید با ماسا کارن از صربستان دیدار کند و در صورت برتری هیلال ایرا از آلمان را پیش رو خواهد داشت.

معصومه ربیعی در وزن 45- کیلوگرم (cm148) که 25 تکواندوکار رقابت خواهند کرد ابتدا به دیدار ویرجینیا لمپس از ایتالیا می رود و سپس ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه 5 تکواندوکار ایران در روز نخست

برنامه 5 تکواندوکار ایران در روز نخست