مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-26اقتصادي

8 طرح عام المنفعه با اعتبار 18 میلیارد تومان در شفت افتتاح شد


همزمان با سومین روز از هفته دولت 8 طرح عام المنفعه با اعتبار 18 میلیارد تومان در بخش احمد سرگوراب شهرستان شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شفت در بخش احمد سرگوراب، 8 طرح عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف و با اعتباری بیش از 18 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل 3 طرح خانه بهداشت روستایی، 2 طرح زیر سازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، 2 طرح مبلمان شهری و برج نوری و یک واحد کارخانه شالیکوبی در شهرستان شفت با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین در این روز 3 واحد خانه بهداشت در روستاهای گنجار، کاظم آباد و نهزم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

توسط اداره بنیاد مسکن یک پروژه زیر سازی و آسفالت معابر روستایی به طول 1.

2 کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در روستای گنجار و پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهری و مبلمان شهری و 8 عدد برج نوری در شهر احمد سرگوراب با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط شهرداری انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه یک کارخانه شالیکوبی با اشتغال 10 نفر مستقیم و غیر مستقیم با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 500 و میلیون تومان در ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 طرح عام المنفعه با اعتبار 18 میلیارد تومان در شفت افتتاح شد

8 طرح عام المنفعه با اعتبار 18 میلیارد تومان در شفت افتتاح شد