مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-25سياسي

توضیحات آقای سرپرست و شرحی از رونق ده ها کار بر زمین مانده شهری یاسوج طی 2 ماه


سرپرست شهرداری یاسوج در جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده جهت رفاه حال مردم طی 2 ماه اخیر اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سجاد بهرامی سرپرست شهرداری یاسوج تور یک روزه ای را جهت بازدید از پروژه های شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با خبرنگاران تدارک دید.

خبرنگاران همراه با سرپرست شهرداری و مسئولان روابط عمومی از پروژه پل چهارم بشار همچنین ساماندهی بلوار شهید اورنگ که تا پیش از این مورد انتقاد و دغدغه بسیاری از مردم مرکز استان قرار گرفته بود؛ آسفالت بخش زیادی از شهر و همچنین ساماندهی آبشار یاسوج قرار گرفتند.

بهرامی سپس در نشستی به همراه معاون عمرانی استاندار با رسانه ها با تبریک هفته دولت و همچنین تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: پروژه هایی را در مدت بسیار کم به صورت اضطراری در دستور کار قرار دادیم پروژه پل چهارم بشار یا همان شهید یزدان پناه که اکنون سه اکیپ برای اتمام آن در حال کار هستند و ظرف یک ماه تا 45 روز آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

البته در این بین معاون شهردار یاسوج هم گریزی به مطالبات پیمانکار و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پل مهم در شهر یاسوج زد که پیمانکار 17 میلیارد تومان مطالبات دارد و همچنین 17 تا 20 میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بتوان آن را افتتاح کرده و به زیر بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آقای سرپرست و شرحی از رونق ده ها کار بر زمین مانده شهری یاسوج طی 2 ماه

توضیحات آقای سرپرست و شرحی از رونق ده ها کار بر زمین مانده شهری یاسوج طی 2 ماه