مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-10سياسي

ضرورت آموزش والدین و روزآمدی اطلاعات آنان


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از هم گسیختگی بین نسلی خانواده ها و عدم سواد رسانه ای کافی والدین را از آسیب های بزرگ خانواده ها برشمرد گفت: - برای برقراری عدالت آموزشی، کم شدن فاصله طبقات و همچنین روزآمد شدن اطلاعات والدین، ضرورت دارد والدین آموزش های لازم را ببینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر انسیه خزعلی با حضور در اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش بین المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه که در سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که حاصل زحمات برگزاری این همایش کار عملی و تغییر در شیوه ها برای بهبود فضای تعاملات مدرسه و خانواده باشد.

خزعلی در ادامه با یادآوری این مطلب که تنها با اتکاء به مباحث نظری نمی توان به اهداف این همایش رسید و باید از تجارب مربیان برخی مدارس و خانواده ها استفاده شود گفت: قبل از تمرکز بر بین المللی شدن همایش در مرحله اول باید منطقه ای، استانی، کشوری و به شکل کارگاهی صورت پذیرد و خودمان به نتیجه برسیم، تا پس از دریافت الگوی بومی در صدد همسو کردن کشورهای منطقه در بُعد بین المللی باشیم.

خزعلی از هم گسیختگی بین نسلی خانواده ها و عدم سواد رسانه ای کافی والدین را از آسیب های بزرگ خانواده ها برشمرد و آموزش مستمر و هماهنگ با تحولات جامعه و اثرگذاری های هوش مصنوعی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش والدین و روزآمدی اطلاعات آنان

ضرورت آموزش والدین و روزآمدی اطلاعات آنان