مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-27سياسي

اجرای طرح بزرگ بالندگی 4 هزار حافظ قرآن کریم در یزد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دستاوردهای فرهنگی دولت در استان به اجرای طرح بزرگ بالندگی 4 هزار حافظ قرآن کریم به پاس آرمان 4 هزار شهید استان اشاره کرد.

- احسان عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر از یزد اظهار داشت: از دیگر دستاوردها می توان به پیگیری مجدانه تکمیل یادمان های شهدای گمنام در سراسر استان، توجه ویژه به حوزه حجاب و عفاف اشاره کرد.

وی، همچنین پرداخت بیش از 350 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به اصحاب فرهنگ و هنر را یادآور شد و افزود: رونق بخشی به رویدادها و فعالیت های حوزه تئاتر و موفقیت های ملی در این عرصه از دیگر دستاوردهای مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به شمار می رود.

عابدی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه ایساتیس، استان یزد؛ پایتخت سرود ایران، جشنواره مد و لباس یزد با رویکرد حجاب و عفاف و برگزاری اولین رویداد آموزش بازی سازی رایانه ای و اولین رویداد آموزشی گیم و انیمیشن در یزد و برگزاری مراسم های گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی توسط حوزه هنری اشاره کرد و افزود: در این دولت مردمی سازی برنامه های فرهنگی استان با جدیت دنبال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بزرگ بالندگی 4 هزار حافظ قرآن کریم در یزد

اجرای طرح بزرگ بالندگی 4 هزار حافظ قرآن کریم در یزد