مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-30اقتصادي

تولید 9 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد


مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون رقم خورد تولید بیش از 9 میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه سیکل ترکیبی استان یزد تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید محمد حسن جمال الدینی با اعلام این خبر به بیان اقدامات صورت گرفته و عملکرد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان مردادماه سال جاری پرداخت.

وی افزود: در حدود 25 ماه گذشته از شروع فعالیت دولت سیزدهم به میزان 9 میلیون و هشتاد و پنج هزار و 545 مگاوات ساعت انرژی برق توسط مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده است.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته در این مدت به ساخت داخل تعداد 79 قطعه نیروگاهی توسط کارشناسان و متخصصان نیروگاه اشاره و تأکید کرد: علاوه بر صرفه جویی ریالی و ارزی، گام مؤثری در جهت خودکفایی در ساخت قطعات نیروگاهی برداشته شده است.

جمال الدینی در پایان با گرامیداشت هفته دولت و تبریک به کلیه کارکنان خدوم دولت به ویژه کارکنان صنعت برق نیروگاهی کشور بیان داشت؛ فعالیت های افزایش ظرفیت صورت گرفته بر روی مولد شماره 15 نیروگاه با اجرای طرح CT60 برای اولین بار در کشور ، افزایش تولید حدود 11 مگاوات را بر روی این مولد رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 9 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

تولید 9 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد