مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-25سياسي

صدور اسناد مالکیت اراضی بختگان/پایان معضلی 40 ساله


به گفته رییس کل دادگستری فارس، با اشاره به کامل شدن فرآیند صدور اسناد مالکیت مردم بر املاک و مستغلات در شهرستان بختگان به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان، - ایسنا/فارس به گفته رییس کل دادگستری فارس، با اشاره به کامل شدن فرآیند صدور اسناد مالکیت مردم بر املاک و مستغلات در شهرستان بختگان به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان، این اقدام را منجر به حل یک معضل 40 ساله دانست.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی که جمعه سوم شهریور با هدف پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به شهرستان بختگان سفر کرده بود، فرآیند صدور اسناد مالکیت های شهروندان، صاحبان املاک و ادارات و نهادها را مورد بررسی قرار داد.

رییس شورای قضایی فارس با بیان اینکه اتمام فرایند قانونی صدور 530 سند، از زمان سفر رییس قوه قضاییه تاکنون حاکی از همت همکاران در مجموعه ثبت استان و پیگیری های جدی قضایی و همراهی نهاد های اجرایی است، گفت: دستور ویژه رییس قوه قضاییه در جریان سفر به استان فارس در راستای رفع این معضل 40 ساله نقطه عطفی برای مردم این شهرستان است.

موسوی همچنین برخورداری مردم شهرستان بختگان و شهرآباده طشک از مالکیت بر املاک و مستغلات خود را یکی از ابتدایی ترین حقوق آنان دانست و گفت: حل این معضل 40 ساله با ورود انقلابی رییس قوه قضاییه مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد مالکیت اراضی بختگان/پایان معضلی 40 ساله

صدور اسناد مالکیت اراضی بختگان/پایان معضلی 40 ساله