مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-24ورزشي

افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر با حضور استاندار کردستان


امروز در نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار کردستان 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال با هزینه کرد 40 میلیارد ریال در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امروز در نخستین روز از هفته دولت 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال که به همت شهرداری سنندج در ناحیه منفصل شهری نایسر احداث شده است با حضور استاندار کردستان، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

سیدانور رشیدی شهردار سنندج در مراسم بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین هر چه بیشتر خدمات دولت است.

وی اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی شاهد خدمات قابل توجهی در حوزه های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره دراستان هستیم که اطلاع رسانی دقیق و شفاف از این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می شود.

شهردار سنندج اذعان کرد: دولت تمام توان خود را در راستای خدمت به مردم و توسعه همه جانبه و رفع مشکلات به کار گرفته و امیدواریم هرچه زودتر شاهد رفع تنگناها و مشکلات باشیم.

وی در ادامه با عنوان اینکه شهرداری و شورای سنندج در این دوره در راستای تحقق اهداف نظام، سیاست های دولت و رضایتمندی شهروندان تمام توان خود را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی در شهر بکار گرفته است افزود: توزیع عادلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر با حضور استاندار کردستان

افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر با حضور استاندار کردستان