مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-13اقتصادي

احیای صنعت نوغانداری در خراسان شمالی با همت دولت / تولید 11 درصد رشد داشت


گروه استان های خبرگزاری دانشجو؛ نوغانداری یکی از صنایع پردرآمد است که توجه به آن می تواند بخشی از اقتصاد جامعه روستایی را رونق بخشد؛ آن هم برای استانی مثل خراسان شمالی که اولا نیمی از جمعیت آن در روستاها زندگی می کنند و ثانیا با آب و هوایی کوهستانی و معتدل، - نوغانداری یکی از صنایع پردرآمد است که توجه به آن می تواند بخشی از اقتصاد جامعه روستایی را رونق بخشد؛ آن هم برای استانی مثل خراسان شمالی که اولا نیمی از جمعیت آن در روستا ها زندگی می کنند و ثانیا با آب و هوایی کوهستانی و معتدل، فضایی مناسب برای رشد درخت توت را فراهم می آورد.

گروه استان های خبرگزاری دانشجو؛ نوغانداری یکی از صنایع پردرآمد است که توجه به آن می تواند بخشی از اقتصاد جامعه روستایی را رونق بخشد؛ آن هم برای استانی مثل خراسان شمالی که اولا نیمی از جمعیت آن در روستاها زندگی می کنند و ثانیا با آب و هوایی کوهستانی و معتدل، فضایی مناسب برای رشد درخت توت را فراهم می آورد.

وجود توتستان های متعدد در خراسان شمالی فضایی مناسب برای رشد نوغانداری فراهم آورده؛ هر چند خسکسالی سال های گذشته این بخش را با مشکلاتی مواجه کرده است.

نخ ابریشم تولیدی از پیله های کرم ابریشم خراسان شمالی بسیار با کیفیت است و حتی شرکت های تولیدی که از این محصول استفاده می کنند کیفیت آن را در دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای صنعت نوغانداری در خراسان شمالی با همت دولت / تولید 11 درصد رشد داشت

احیای صنعت نوغانداری در خراسان شمالی با همت دولت / تولید 11 درصد رشد داشت