مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 23:452023-08-26سياسي

جابجایی بیش از 47 هزار زائر اربعین از مبدا استان تهران به مرزها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از جابجایی 47089 نفر از زائران از پایانه های چهارگانه شهر تهران به مرزها از ابتدای ماه صفر تا کنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی استانداری تهران،  در نهمین روز از اجرای طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی، سید کمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دبیر ستاد اربعین استان به همراه احمد مرادی مدیرکل فنی حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران و مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان تهران با حضور در ترمینال غرب از ستاد مرکزی اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها و نحوه خدمات رسانی این ستاد قرار گرفتند.

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران و رییس ستاد اربعین اداره کل راهداری پیش فروش بلیط در مسیرهای شش گانه مرزی را به عنوان نقطه قوت عنوان و اظهار کرد: با استفاده از این روش تاکنون شاهد نظم و ترتیب بی نظیری در اجرای برنامه ها بودیم، ازدحام مسافر در سالن ترمینال به حداقل و خدمات رسانی به سطح مطلوبی ارائه می شود.

وی همچنین ادامه داد: ناوگان استیجاری کمکی از سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان، کمک شایانی در انتقال زائرین داشته، همچنین راه اندازی سرویس مستقیم از تهران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 47 هزار زائر اربعین از مبدا استان تهران به مرزها

جابجایی بیش از 47 هزار زائر اربعین از مبدا استان تهران به مرزها