مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-20حوادث

دپوی بیش از 3 میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق در یک منزل در گیلان


فرمانده انتظامی خمام از کشف بیش از سه هزار قوطی نوشیدنی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 300 میلیون ریال داخل یک منزل در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس خمام، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی فرمانده انتظامی شهرستان خمام امروز در جمع خبرنگاران از کشف سه هزار و 415 قوطی نوشیدنی قاچاق در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را سه میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با بیان اینکه در پی دریافت خبری در خصوص دپو مقدار زیادی نوشیدنی قاچاق داخل یک منزل در شهر خمام، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی به آدرس این مکان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این راستا متهم 22 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتف گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان خمام برای مانع زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی بیش از 3 میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق در یک منزل در گیلان

دپوی بیش از 3 میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق در یک منزل در گیلان