مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 00:002023-08-31اجتماعي

مناطق گردشگری فیروزکوه در پی هشدار سیل تعطیل شدند


طی جاری شدن لحظه ای سیل در شهرستان فیروزکوه ستاد مدیریت بحران این شهرستان از تعطیلی مناطق گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، بارش شدید باران در عصر امروز منجر به جاری شد سیل در برخی مناطق شهرستان فیروزکوه شد.

تعطیلی مناطق گردشگری شهرستان فیروزکوه  ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در پی این حادثه اعلام کرد: با توجه به وقوع سیل در شهر و روستاهای فیروزکوه، تمامی اماکن و اقامتگاه های گردشگری شهرستان فیروزکوه بخصوص منطقه تنگه واشی و خمده تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تعطیلی مناطق و اماکن گردشگری شهرستان با توجه به وقوع سیلاب در مناطق مختلف فیروزکوه و هشدارهای هواشناسی و برای حفظ جان گردشگران و جلوگیری از خطرات احتمالی اتخاذ شده است.

در پی این حادثه محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه به همراه سرگرد سیدمحسن حسینی جانشین سپاه ناحیه فیروزکوه و نیروهای امدادی این شهرستان در دقایق اولیه جاری شدن سیلاب در شهر فیروزکوه در محل وقوع سیلاب حاضر شدند.

فرماندار فیروزکوه: در حاشیه رودخانه ها و بستر مسیل ها توقف نکنید فرماندار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل ها، از روز پنجشنبه 9 شهریورماه تا اواخر وقت جمعه 10 شهریور، خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق گردشگری فیروزکوه در پی هشدار سیل تعطیل شدند

مناطق گردشگری فیروزکوه در پی هشدار سیل تعطیل شدند