مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 22:452023-08-26اقتصادي

اعتبارات اربعین در سال جاری به 254 میلیارد تومان افزایش یافته است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: اعتبارات اربعین در سال 1402 به 254 میلیارد تومان افزایش یافته است که 211 میلیارد آن به صورت تخصیص نفت به دست استان ایلام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: در سال 1401 تورم 50/9 درصد بود و در سال 1402 نیز نرخ تورم استان به 51/7 درصد می رسد که با رشد 8/.

مواجه بوده است.

وی افزود: روند آمار گیری در سراسر جهان در سه رویکرد است: اول روش سرشماری است که در این روش اطلاعات به صورت کامل گرفته می شود، البته این روش به علت اینکه در کشور ما ده سال یکبار انجام می شود چندان مثمر ثمر نبوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام یادآور شد: روش دوم نمونه گیری بوده که کامل نیسا و همواره از نواقص بالایی برخوردار است اما روش سوم که بهترین روش است روش ثبتی است یعنی آمار و اطلاعات در زمان وقوع تولید می شوند و تمام سامانه مراکز و ادارات نیز به هم متصل است، این روش تا کنون در کشور ما مورد استفاده نبوده اما خوشبختانه در دولت جدید استارت خورده و در حال استفاده است.

  این مسئول در خصوص نظام بودجه و برنامه ریزی استان با تاکید بر اینکه درآمدها در حوزه مالیات افزایش 94 درصدی داشته است اضافه کرد: رویکرد دولت در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات اربعین در سال جاری به 254 میلیارد تومان افزایش یافته است

اعتبارات اربعین در سال جاری به 254 میلیارد تومان افزایش یافته است