مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-04حوادث

برداشت غیرمجاز از طریق نرم افزار تلفن همراه در کلاله


فرمانده انتظامی شهرستان کلاله گفت: از حساب یکی از شهروندان کلاله ای با روش فیشینگ و جعل نرم افزار تلفن همراه بانکی مبلغ 21 میلیون تومان به صورت غیرمجاز برداشت شد که با پیگیری ها و تلاش های پلیسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کلاله، سرهنگ سید خلیل هاشمی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع برداشت غیرمجاز مبلغ 21میلیون تومان از حساب یکی از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان کلاله قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بررسی های اولیه نشان داد که مالباخته پس از نصب نرم افزار تلفن همراه یکی از بانک ها، اطلاعات حساب خود را وارد کرده و از این طریق مبلغ 21 میلیون تومان از حساب وی به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله با بیان اینکه متهمان با استفاده از روش فیشینگ(جعل نرم افزار یا صفحه اینترنتی) اقدام به پولشویی و جابجایی مکرر وجوه در کارت های اجاره ای می کردند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس فتا پس از اقدامات پلیسی بلافاصله حساب مورد نظر را مسدود و با هماهنگی مراجع قضایی تمام مبلغ به حساب شاکی عودت داده شد.

  وی تاکید کرد: هموطنان نرم افزارهای مالی و بانکی خود را تنها از طریق پایگاه اینترنتی رسمی بانک ها دریافت و نصب کنند و به تبلیغات منتشر شده در منابع غیررسمی توجه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیرمجاز از طریق نرم افزار تلفن همراه در کلاله

برداشت غیرمجاز از طریق نرم افزار تلفن همراه در کلاله