مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-27اقتصادي

افتتاح 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل با اعتبار 1200 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بیک مداح اظهار کرد: افتتاح 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل با اعتبار 1200 میلیارد تومان در هفته دولت انجام می‎شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: 8077 طرح عمرانی با اعتبار 1500 میلیارد تومان در هفته دولت به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در حوزه عمران روستایی نیز در این ایام 77 پروژه طرح هادی و آسفالت روستایی با اعتبار 300 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در احداث این واحد ها و اجرای پروژه ها، برای تعداد 8 هزار و 770 نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم انجام شده است و تاکید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بکارگیری وجذب نیروهای بومی هر منطقه است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: در این تعداد طرح های هادی روستایی اجرای بیش از 322 هزار متر مربع کفسازی و آسفالت انجام گرفته است.

بیک مداح ادامه داد: این تعداد پروژه عمرانی که نقش مستقیمی در امید آفرینی، رفاه و آسایش مردم دارد، به تمامی شهرهای استان تعلق دارد و همچنین تنها گوشه ای از فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل در سیستان و بلوچستان

افتتاح 8000 واحد مسکن مقاوم روستایی و بازسازی شده از سیل در سیستان و بلوچستان