مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-23اجتماعي

ثبت نام 30 هزار زائر لرستانی در سامانه سماح


بر اساس آخرین آمار و اطلاعات دریافتی از آغاز نام نویسی زائران اربعین تاکنون 30 هزار لرستانی با مراجعه به سامانه سماح برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیدحمید مصطفایی امروز در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به رشد آمار ثبت نام کنندگان در سامانه سماح برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی، گفت: براساس آمار و اطلاعات دریافتی از آغاز نام نویسی زائران اربعین تا ظهر چهارشنبه یکم شهریور 30 هزار لرستانی با مراجعه به سامانه سماح این سازمان برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت نام کرده و بیش از 28 هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم می توانند با ورود به سامانه سماح به نشانی https://samah.

haj.

ir/ به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، ادامه داد: بسته های مختلفی از سفر در قالب تعهدات بیمه ای از 35 هزار تومان تا 55 هزار تومان تعیین شده است که زائران می توانند هر یک از این بسته ها را انتخاب کنند کمااینکه شرکت بیمه میهن مستقر در عراق با مراکز درمانی این کشور قرارداد داشته و آماده خدمت رسانی به زوار اربعین است.

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: تخصیص ارز 200 هزار دینار ویژه زائران اربعین منوط به ثبت نام در سامانه سماح است و ثبت نام کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 30 هزار زائر لرستانی در سامانه سماح

ثبت نام 30 هزار زائر لرستانی در سامانه سماح