مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-22اقتصادي

گنجی: با کیفیت ترین غذاها از مهرماه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد


از نظر قیمت غذایی سعی کردیم که کمترین هزینه را از دانشجو دریافت کنیم و به دانشگاه ها اعلام کردیم که با کیفیت ترین غذاها را در اختیار دانشجویان قرار دهند.

- مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با امنیت غذایی دانشگاه ها، گفت: اداره غذاخوری های دانشگاه ها با مسؤولان دانشگاه است و صندوق رفاه تنها وظیفه نظارت را برعهده دارد، براساس نظارت هایی که ما در سال گذشته انجام دادیم، کمترین اعتراض را در بخش غذایی دانشگاه ها داشته ایم.

* یک درصد از دانشگاهیان به غذا اعتراض داشتند وی افزود: آمار اعتراض در دانشگاه ها بسیار کم بوده است به طوریکه شاید یک درصد از دانشگاهیان معترض به غذا بوده اند، این آمار در بخش غذایی دانشگاه ها نشان می دهد که مشکل خاصی در بخش غذا و امنیت غذایی وجود ندارد و غذای دانشگاه ها از نظر کالری، پروتیین و مواد غذایی مورد نیاز دانشجویان مناسب است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان با تایید غذای دانشگاه ها گفت: اگر غذای دانشجویی را بخواهید برای تعداد 12 هزار نفر درست کنید و انتظار داشته باشید که تمامی 12 هزار نفر دو تا سه غذا را دوست داشته باشند و بپسندند کار مشکلی است و امکان ندارد این اتفاق رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجی: با کیفیت ترین غذاها از مهرماه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد

گنجی: با کیفیت ترین غذاها از مهرماه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد