مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-14سياسي

حضرت محمد (ص) گنجینه بی پایان مسلمانان است


حضرت محمد (ص) گنجینه بی پایان برای مسلمانان است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: حضرت محمد (ص) گنجینه بی پایان برای مسلمانان است.

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) افضل انبیا و اشرف مخلوقات بود که با رحلت ایشان نزول وحی الهی قطع شد، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) گنجینه ای عظیم از همه ابعاد برای ما مسلمانان است کسی که مانندش در تاریخ نیامده و نخواهد آمد.

وی با اشاره به نگرانی های پیامبر بعد از رحلت خود و اینکه ایشان از چه چیزهایی نگران بود، اظهار کرد: سرنوست رهبری جامعه اسلامی و مظلومیت اهل بیت و دنیاپرستی امت از نگرانی های پیامبر بود.

حجت الاسلام حسینی نسب، تبعیت از هوای نفس و آرزوهای دور و دراز را از دیگر نگرانی پیامبر دانست و با بیان اینکه حضرت پیامبر اکرم (ص) نسبت به امت خود به خاطر تبعیت از هوای نفس و آرزوهای طولانی نگران بود، گفت: هواپرستی، انسان را از حق روی گردان می کند و آرزوی دراز، آخرت را از یاد انسان می برد.

این کارشناس با بیان اینکه سرنوشت رهبری جامعه اسلامی بعد از رحلت نیز از نگرانی های حضرت پیامبر (ص) بود، ادامه داد: پیامبر اسلام در طول 23 سال رسالت خود در فرصت های مختلف ولایت و امامت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود مطرح کردند که غدیرخم صریح ترین و آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت محمد (ص) گنجینه بی پایان مسلمانان است

حضرت محمد (ص) گنجینه بی پایان مسلمانان است