مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-08سياسي

مسئولان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی تلاش می کنند


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اینکه مشکلات داخلی و مسائل معیشتی رنج آور است، گفت: مسئولان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و رفاه معیشتی برای کاهش تنگناها تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: حرکت اربعین امسال صحنه تحول آفرین در جهان بود و به برکت آن عالم به سمت نور می رود.

وی با اشاره به اینکه حرکت میلیونی به سمت کربلا یک معجزه است، گفت: در آیین عبادی سیاسی حج با وجود ایجاد زیرساخت های زیاد، اما باز هم شاهد برخی مشکلات و تنگناها هستیم، اما در آیین اربعین همه چیز به خوبی هدایت می شود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امروز اربعین به حرکتی تمدن ساز تبدیل شده است، بیان داشت: گسترش آرمان های انقلاب اسلامی تنها یک شعار نیست بلکه واقعیت هایی موجود در میان اعتراف دوست و دشمن است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به گسترش بیداری اسلامی و به چالش کشیدن آمریکا و همدستان او اشاره کرد و بیان داشت: هرچه جلوتر می رویم، نفوذ دولت های مستکبر رو به کاهش و قدرت تصمیم سازی آن ها در جهان رو به افول است.

امام جمعه شهرکرد با اذعان به اینکه امروز به واسطه بیداری اسلامی و به برکت خون شهدا، جبهه مقتدر جهانی علیه تفکر و رفتار شیطانی آمریکا شکل گرفته است و از شیطان بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی تلاش می کنند

مسئولان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی تلاش می کنند