مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:362023-09-18سياسي

3 و نیم میلیون نفر در پیاده روی جاماندگان اربعین تهران شرکت کردند


سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، با تشریح جرییات برگزاری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین که از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: طبق اطلاعات به دست آمده از کمیته آمار ستاد اربعین، بیش از 3 و نیم میلیون نفر در این اجتماع بزرگ در پایتخت شرکت کردند و به عزاداری پرداختند.

وی با بیان اینکه تمهیدات برای خدمات دهی به جمعیت 4 میلیون نفری اتخاذ شده بود، گفت: برای تسهیل و روان سازی مسیر پیاده روی، اقداماتی مانند موکب های سلامت، موکب های استراحت مادران و فرزندان، مجموعه سینمایی اربعین و اقدامات دیگر انجام شد.

اقامه نماز جماعت در 40​ نقطه دبیر ستاد اربعین استان تهران بیان کرد: امسال دلدادگان حسینی از 5 مسیر عازم شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شدند و بر اساس برنامه ریزی ها از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) 2 هزار موکب و در سایر مسیرها نیز بیش از 400 موکب، خدمات رسانی کردند.

سادات با بیان اینکه بعد از نماز صبح و همزمان با شروع مراسم در میدان امام حسین(ع) محدودیت های ترافیکی آغاز و تا اذان مغرب و پایان این آیین معنوی ادامه داشت، افزود: در طول مسیر پیاده روی نماز جماعت ظهر روز اربعین در 40 نقطه از پیش تعیین شده با حضور پرشور مردم به جماعت اقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 و نیم میلیون نفر در پیاده روی جاماندگان اربعین تهران شرکت کردند

3 و نیم میلیون نفر در پیاده روی جاماندگان اربعین تهران شرکت کردند