مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 23:252023-08-27اقتصادي

بهره برداری از طرح هادی استان اردبیل به ارزش 380 میلیارد ریال در هفته دولت


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در هفته دولت سال جاری، 380 میلیارد ریال طرح هادی روستایی در سطح استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد کیخسروی شامگاه امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دولت سال 1402 در سطح استان اردبیل طرح های هادی روستایی به ارزش 380 میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری خواهد رسید و در بخش عمرانی بهره برداری نهضت ملی مسکن در چند شهرستان و آسفالت ریزی، جدول گذاری، پیاده روسازی، سنگ فرش و سایر فعالیت های عمرانی از دیگر اقدامات در هفته دولت سال جاری خواهد بود.

وی افزود: استان اردبیل یک هزار و 859 روستا وجود دارد که یک هزار و 132 روستا بالای 20 خانوار بوده و با اولویت در این روستاها اجرای طرح هادی را شاهد هستیم و طرح هادی 820 روستای دیگر استان در دستور کار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده روستایی گفت: در حوزه صدور سند مالکیت مسکن روستایی استان اردبیل، در سال های بیش از 106 هزار جلد سند تک برگ در قالب 497 روستا 25 شهر صادر شده و تبدیل دفترچه مالیک مسکن روستایی به سند تک جلد رایگان انجام می شود و روستاییان عزیز استان اردبیل به دریافت سند مالکیت سند مسکن خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح هادی استان اردبیل به ارزش 380 میلیارد ریال در هفته دولت

بهره برداری از طرح هادی استان اردبیل به ارزش 380 میلیارد ریال در هفته دولت