مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 23:302023-09-14بين الملل

ابراز نگرانی مسکو فروکش نکردن تنش ها بین باکو و ایروان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز پنجشنبه (14 سپتامبر، 23 شهریور) از تنش های دو جمهوری همسایه آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی ابراز نگرانی کرد.

- سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از تنش های دو جمهوری همسایه آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی که به گفته او نه تنها فروکش نکرده بلکه در برخی نقاط در حال افزایش است، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز پنجشنبه (14 سپتامبر، 23 شهریور) از تنش های دو جمهوری همسایه آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی ابراز نگرانی کرد.

  پسکوف در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: البته، نگران هستیم که تنش فروکش نکرده و در برخی مناطق حتی در حال افزایش است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، این مقام ارشد روس در ادامه سخنانش گفت مسکو با ایروان و باکو در تماس می ماند و ضامن معتبر و قابل اتکای امنیت در قفقاز جنوبی باقی خواهد ماند.

ابراز نگرانی روسیه در حالی مطرح شده که ارمنستان در هفته های اخیر جمهوری آذربایجان را به تجمع نیرو اطراف قره باغ که باکو از دسامبر 2022 محاصره کرده و ایروان می گوید باعث بحران انسانی در منطقه شده، متهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی مسکو فروکش نکردن تنش ها بین باکو و ایروان

ابراز نگرانی مسکو فروکش نکردن تنش ها بین باکو و ایروان