مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-18اجتماعي

موقوفات تیران برای انتفاع به روز رسانی نشده است


رییس اوقاف و امور خیریه تیران و کرون گفت: اجاره بها موقوفات این شهرستان برای انتفاع و درآمدزایی طی سال های گذشته به روز رسانی نشده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اوقاف و امور خیریه تیران و کرون گفت: اجاره بها موقوفات این شهرستان برای انتفاع و درآمدزایی طی سال های گذشته به روز رسانی نشده است.

حامد جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وجود 200 موقوفه در تیران و کرون، اظهار کرد: 90 مورد آن انتفاع داشته و مابقی مثل مساجد درآمدزا نیستند و تنها برای خدمت رسانی وقف شده اند.

وی افزود: 90 موقوفه دارای فرصت درآمدزایی نیز به دلیل اینکه اجاره بهای آن ها به روز نشده، انتفاع چندانی متناسب با نیت واقف نداشته و همین موضوع مانع اثرگذاری موقوفه شده است.

رییس اوقاف و امور خیریه تیران و کرون با بیان اینکه عمده نیت واقفان در این منطقه برگزاری مراسم های فرهنگی و مذهبی از جمله عزاداری و روضه خوانی برای امام حسین(ع) است، تصریح کرد: با احیا و به روزرسانی درآمدهای این موقوفات اعتبار خوبی برای برگزاری مراسمات در شهرستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به دلیل عدم به روز رسانی اجاره بها موقوفات، سالیانه کمتر از 10 میلیون ریال از مستأجر گرفته می شد که این چنین وضعی سزاوار موقوفه و نیت واقف نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات تیران برای انتفاع به روز رسانی نشده است

موقوفات تیران برای انتفاع به روز رسانی نشده است