مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-24ورزشي

فکری و دین محمدی محروم شدند/ جریمه تعلیقی برای تراکتور، سپاهان و صنعت نفت


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام انضباطی هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرد و همچنین به دلیل اتفاقات روز گذشته دیدار هوادار و آلومینیوم، محمود فکری تا اطلاع ثانوی محروم شد.

- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام انضباطی هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرد و همچنین به دلیل اتفاقات روز گذشته دیدار هوادار و آلومینیوم، محمود فکری تا اطلاع ثانوی محروم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام کمیته انضباطی، به دلیل بدرفتاری و تخلفاتی که از سوی محمود فکری (سرمربی)، سیروس دین محمدی (مربی) و علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار رخ داد، نفرات فوق تا طلاع ثانوی و با صدور دستور موقت از همراهی تیم خود محروم هستند و باید ظرف 48 ساعت دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کنند.

صنعت نفت - استقلال دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در هفته اول برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، سنگ و لیزر که باعث توقف بازی شد رخ داد.

بر همین اساس تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان به یک جلسه محرومیت تعلیقی در بازی خانگی به مدت 6 ماه محروم شده و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی از سوی باشگاه فوق پرداخت شود.

این رای قابل تجدید نظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکری و دین محمدی محروم شدند/ جریمه تعلیقی برای تراکتور، سپاهان و صنعت نفت

فکری و دین محمدی محروم شدند/ جریمه تعلیقی برای تراکتور، سپاهان و صنعت نفت