مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-04سياسي

سفارش شهید مدافع حرم به نامزدش در پیاده روی اربعین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید نوید صفری متولد 1365 در تهران بود که برای انجام ماموریت سه ماهه به سوریه اعزام شده بود و پس از پایان ماموریت به درخواست خود او و با اجازه فرماندهان به دیرالزور البوکمال اعزام شد؛ - همسر شهید نوید صفری می گوید: تازه با هم نامزد کرده بودیم و ماه محرم و صفر سال 95 در پی بود و آن سال هرکدام مان جداگانه پیاده روی اربعین رفتیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید نوید صفری متولد 1365 در تهران بود که برای انجام ماموریت سه ماهه به سوریه اعزام شده بود و پس از پایان ماموریت به درخواست خود او و با اجازه فرماندهان به دیرالزور البوکمال اعزام شد؛ تا این که طی نبرد سنگین با تروریست های داعش در 15 آبان سال 96 در شهر زالبوکمال زخمی شد و به اسارت تروریست ها در آمد.

به همین دلیل، تاریخ شهادت او را 15 و بعضا 19 آبان سال 96 دانسته اند.

مدت ها خبری از او نبود تا اینکه با آزادی کامل شهر البوکمال از لوث تروریست های تکفیری در تاریخ 5 آذر ماه 1396 پیکر مطهر او شناسایی و مشخص شد که همچون سالار و سرور شهیدان، سر از پیکرش جدا شده است.

همسرش مریم کشوری خاطره ای از این شهید عزیز روایت می کند:تازه با هم نامزد کرده بودیم و ماه محرم و صفر سال 95 در پی بود و آن سال هرکدام مان جداگانه پیاده روی اربعین رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارش شهید مدافع حرم به نامزدش در پیاده روی اربعین

سفارش شهید مدافع حرم به نامزدش در پیاده روی اربعین