مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-08فرهنگي

ظرفیت های جشنواره فیلم کوتاه برای انیمیشن سازان/استعدادهای مهاجر!


محمدامین همدانی ضمن اشاره به ظرفیت بالای جشنواره فیلم کوتاه تهران برای حضور فعالان حوزه انیمیشن، نسبت به ادامه مهاجرت استعدادهای این حوزه، - هشدار داد.

محمدامین همدانی انیمیشن ساز که سال گذشته به عنوان عضو هیات انتخاب و داوری در بخش پویانمایی با جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران همراه بود، درباره این تجربه به خبرنگار مهر گفت: از آنجایی که در تولید انیمیشن های کوتاه نیاز به تیم بزرگ و زیرساخت های آن چنانی نیست، هوش و استعداد سازنده اثر، بیشتر نمایان می شود.

به همین دلیل هم انیمیشن های کوتاه ما بسیار پیش رو هستند.

آثاری هم که معمولاً در جشنواره فیلم کوتاه تهران جایزه ای دریافت می کنند، همان آثاری هستند که بعدها در بسیاری از جشنواره های معتبر دیگر هم می درخشند و جایزه می گیرند.

وی افزود: خاطرم هست که در میان آثار سال گذشته، دو سه اثر وجود داشت که واقعاً در سطح استانداردهای بین المللی بودند و همان زمان هم می دانستیم که هر یک از آن ها اگر به جشنواره های خارجی بروند، با دست پر بازمی گردند.

80 درصد نیروهای مان در هر پروژه مهاجرت می کنند! این تهیه کننده و کارگردان حوزه انیمیشن درباره لزوم توجه به استعدادهای این حوزه، عنوان کرد: واقعیت این است که در طول هر پروژه ما که به سرانجام می رسد، بالغ بر 70 تا 80 درصد نیروهای مان مهاجرت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های جشنواره فیلم کوتاه برای انیمیشن سازان/استعدادهای مهاجر!

ظرفیت های جشنواره فیلم کوتاه برای انیمیشن سازان/استعدادهای مهاجر!