مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-11ورزشي

ردپای سیاست در نرفتن صلاح مصری به عربستان


آیا عدم انتقال محمد صلاح به فوتبال عربستان، سیاسی بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در حالی که عربستان آماده گران ترین انتقال تاریخ فوتبال خود با خرید محمد صلاح مصری بود؛ این کار در روزهای پایانی فصل نقل وانتقالات نافرجام ماند.

باشگاه الاتحاد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان پس از جذب ستاره های مشهور فوتبال جهان از جمله کریم بنزمای فرانسوی تصمیم داشت تا محمد صلاح ملی پوش مصری لیورپول را هم بخرد.

در حالی که صندوق سرمایه گذاری عربستان به عنوان مالک چهار باشگاه برتر فوتبال این کشور آماده امضای گران ترین انتقال تاریخ فوتبال عربستان بود؛ در نهایت نتوانست به هدفش برسد.

برخی از رسانه ها از عدم توافق دو باشگاه عربستانی و انگلیسی یا عدم موافقت سرمربی لیورپول با وجود آمادگی محمد صلاح برای این انتقال خبر دادند؛ با این وجود اصل ماجرا چیز دیگری می تواند باشد.

شاید خیلی ها بپرسند چرا محمد صلاح حاضر نشد پیشنهاد بسیار خوب الاتحاد و ترک لیورپول را عملی کند؟ اکنون با توجه به بسته شدن پنجره نقل وانتقالات فوتبال عربستان می توانیم نگاه عمیق تری به دلایل منتفی شدن پیوستن محمد صلاح به الاتحاد داشته باشیم.

یک تئوری - شاید بدبینانه - این است که محمد صلاح از انتقال به عربستان می ترسید و بحث وفاداری اش به لیورپول چندان مطرح نبوده است! مایک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای سیاست در نرفتن صلاح مصری به عربستان

ردپای سیاست در نرفتن صلاح مصری به عربستان