مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:262023-09-11اجتماعي

بارش باران و وزش باد ادامه دارد/ستادهای شهرستانی مدیریت بحران تشکیل شده است


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: بارش باران و وزش باد تا پایان هفته ادامه دارد، - ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: بارش باران و وزش باد تا پایان هفته ادامه دارد، اما همه فرمانداران پای کار هستند و ستادهای شهرستانی مدیریت بحران تشکیل شده است.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش ها در استان گیلان از عصر روز گذشته، اظهار کرد: بارندگی ها ادامه دارد و 150 میلیمتر باران در تالش به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی تا پایان وقت امروز، دوشنبه، 20 شهریور، افزود: بارش ها در غرب و ارتفاعات و شرق استان در مناطق ساحلی بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه در آستارا هم بارش 100 میلیمتری به ثبت رسیده است، تصریح کرد: در بیشتر شهرها تا 80 میلیمتر باران باریده است.

مرادی از سیلابی شدن 11 رشته رودخانه در تالش خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه همه دستگاه های خدمات رسان عضو ستاد بحران با محوریت فرمانداران در آماده باش کامل هستند؛ همچنین با توجه به لایروبی های انجام شده، شاهد هیچگونه خسارت ناشی از سیلاب نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و وزش باد ادامه دارد/ستادهای شهرستانی مدیریت بحران تشکیل شده است

بارش باران و وزش باد ادامه دارد/ستادهای شهرستانی مدیریت بحران تشکیل شده است