مسافران درصورت تاخیرهای طولانی ایرلاین ها چه کنند؟آیین نامه حقوق مسافر تکالیف شرکت های هواپیمایی و مسافران را در زمان بروز تاخیر یا لغو پروازها تصریح کرده و مسافران در صورت شکایت می توانند موضوع را در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کنند؛ - در عین حال اگر پروازی پنج ساعت و بیشتر تاخیر داشته باشد، شرکت هواپیمایی موظف است یک برابر قیمت بلیت را به عنوان غرامت به مسافر بپردازد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر مسیر برگشت پروازهای اربعین در حال انجام است؛ شرایط حاکم بر فرودگاه های عراق، نقص فنی هواپیماها و آب وهوای نامناسب و گرم از دلایلی است که می تواند تاخیر پرواز را در این روزها سبب شود و در این میان اگر یکی از پروازها تاخیر داشته باشد، به دلیل حجم پروازی بعضا پروازهای دیگر هم با تاخیرهای انعکاسی مواجه می شوند و این موضوع نارضایتی مسافران را به دنبال خواهد داشت. در روزهای گذشته نیز برخی از شرکت های هواپیمایی، با مشکلات متعددی مواجه شدند که تاخیرهایی را سبب شده است. در یکی از این پروازها که به دلیل نقص فنی هواپیمای ایرلاین مورد نظر، مسافران دو بار سوار هواپیما شده و پیاده شدند و درنهایت هم با چندین ساعت تاخیر به مقصد رسیدند، مسافران ناراضی تصمیم گرفتند از هواپیما پیاده نشده تا پیگیر حقوق از دست رفته خود شوند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |