مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-05اقتصادي

ویلچر برقی ایران ساخت در خدمت زائران کم توان اربعین


یک شرکت دانش بنیان ویلچر برقی ساخته است که فریمی آلومینیومی دارد و سبک و قابل تاشو شدن است و می تواند کمک حال زائران اربعین در راهیپمایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسن کریمی، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در خصوص فعالیتهای این مجموعه گفت: این شرکت حدود 10 سال در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی سابقه دارد و هم اکنون تولید کننده بیش از 30 تجهیز آزمایشگاهی در قالب آزمایشگاه های مختلف است.

درسال 1394 با توجه به دانش و امکانات فنی موجود و شکاف بازار داخلی در زمینه تجهیزات توانبخشی مطابق با آنچه در کشورهای پیشرفته وجود دارد، دپارتمان تجهیزات توانبخشی در شرکت راه اندازی شد که نخستین محصول خروجی آن ویلچر برقی سبک و تاشوی آلومینیومی بود که با توجه به فاصله قیمتی زیاد با نمونه های مشابه خارجی و نیز کیفیت قابل رقابت با آنها مورد اقبال عمومی قرار گرفت.

از دیگر محصولات این شرکت در زمینه توانبخشی میتوان به ویلچر همراه تاشو آلومنیومی و همچنین ویلچر حمام رو آلومنیومی اشاره کرد که تمامی تجهیزات با استفاده از آلومنیوم آلیاژی با استحکام بالا و بسیار سبک تولید شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلچر برقی ایران ساخت در خدمت زائران کم توان اربعین

ویلچر برقی ایران ساخت در خدمت زائران کم توان اربعین